Megváltoztak a médiafogyasztói szokások a pandémia alatt, felerősödött a lokálpatriotizmus.
Kutatási adatok támasztják alá, hogy a magyar lakosság kiemelten érdeklődő a helyi hírek, események iránt, melyeket jelenleg leginkább a helyi regionális televíziók, helyi rádiócsatornák, sajtótermékek és a kifejezetten lokális közéleti hírekkel foglalkozó weboldalak felületei közvetítenek.
A lakosság ezeken a felületeken kap friss, naprakész, pontos, megbízható információt közvetlen környezetének híreiről, életét befolyásoló eseményekről.
A lokális hírek jelentősége felerősödött a pandémia alatt. A helyi TV csatornák jelentős műszaki fejlesztésekkel felzárkóznak a legmodernebb digitális technológiával rendelkező országos csatornákhoz, saját weboldalukon és közösségi médiában is stabil olvasókört toboroztak.
A hiperlokális felületek a hirdetők körében is újra népszerűvé váltak. Az üzleti élet újraindulásával egyre fontosabb szemponttá vált, hogy a gazdasági szereplők üzenetei közvetlenül jussanak el a helyi lakossághoz. A reklám- és médiaügynökségek között is egyedi kínálattal rendelkező Village Media hiperlokális és tematikus portfóliót kínál a hirdetőknek, ahol a becsült elérési adatok mellett az olvasók érdeklődési körét figyelembevéve határozza meg az elérhető célcsoportokat.
213 hiperlokális sajtótermék, 97 tv csatorna, 136 helyi hírekkel foglalkozó weboldal, valamint 52 tematikus magazinból álló üzleti, közéleti, ismeretterjesztő, szakágazati, életmód kiadvány és weboldalak felületei alkotják a portfóliót, szolgálják az egyedi hirdetői igényeket, lokális és országos elérést biztosítva a piacon.